Te pojazdy - Rolls-Royce, Bentleye, Maserati, Mercedesy, Ferrari, przyciągają wzrok na ulicy - wielkie, piękne, budzące respekt. A jak to wygląda z drugiej strony, z punktu widzenia kierowcy - milionera. Zobacz, czym różni się kierownica i maska rozdzielcza pojazdu za setki tysięcy euro od "zwykłego" auta. Warto przepłacać?
Kliknij na zdjęcie, aby obejrzeć galerię.
1 McLaren Automotive MP4-12C Spider
Bloomberg / Noriyuki Aida
2 McLaren Automotive MP4-12C Spider
Bloomberg / Noriyuki Aida
3 McLaren Automotive MP4-12C Spider
Bloomberg / Noriyuki Aida
4 Rolls-Royce Ghost
Bloomberg / Mark Elias
5 Za kierownica Rolls Royce Motor Cars Ltd. Phantom Drophead coupe
Bloomberg / Gabriela Maj
6 Wnętrze Rolls-Royce wersji Ghost
Bloomberg / Hannelore Foerster
7 Wnętrze Rolls-Royca 102 EX.
Bloomberg / Adrian Moser
8 Rolls- Royce Phantom Series II
Bloomberg / Philip Lewis
9 Bentley Continental GT
Bloomberg / David Shepherd
10 W środku Bentley Continental GT V-8
Bloomberg
11 W środku nowego Bentleya Continental GTC
Bloomberg / Jason Alden
12 Bentley Mulsanne
Bloomberg
13 Bentley Mulsanne...
Bloomberg
14 Bentley Continental Supersports Convertible
Bloomberg / Mark Elias
15 Mercedes Maybach Landaulet
Bloomberg
16 Mercedes Maybach
Bloomberg / Tomohiro Ohsumi
17 Mercedes-Benz SL550
Bloomberg
18 Maserati GranTurismo Convertible
Bloomberg / Joshua Paul
19 Maserati GranTurismo Convertible
Bloomberg / Joshua Paul
20 Maserati Gran Turismo Sport
Bloomberg / Jason Alden
21 Ferrari 458
Bloomberg
22 Ferrari 458
Bloomberg
23 A tak wyglądał od środka legendarny Ferrari Daytona Spider...
Bloomberg / Antoine Antoniol
24 Sportowe wnętrze Porsche GT3 Cup
Bloomberg / Jason Harper
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję