Jubileuszowym samochodem był fiat 500C w kolorze czerwonym. Trafi on do Niemiec. Numer 9 999 999 przypadł szarej lancii ypsilon, która powędruje do Włoch, a samochód 10 000 001 to żółta panda classic. Będzie nią jeździł klient w Polsce.
Pierwsze samochody z linii Fabryki Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej zjechały w 1971 roku. Były to syreny. Dwa lata później w bielskiej fabryce rozpoczął się montaż fiata 126 na włoskiej licencji. W Tychach ruszyła natomiast budowa nowego zakładu, który rozpoczął działalność w 1975 roku.
Bielski zakład od końca 1971 roku do września 2000 roku, kiedy produkcja została przeniesiona do Tychów, wyprodukował ponad 1,72 mln samochodów. Były to fiaty 126, 127, uno, siena i palio weekend.
Produkcja w tyskiej fabryce rozpoczęła się we wrześniu 1975 roku. Pierwszymi samochodami, które tam powstawały były fiaty 126. Zakład, który do maja 1992 roku był częścią dawnej FSM, a obecnie jest jednym z zakładów Fiata, wyprodukował dotychczas ponad 8,27 mln aut, wśród nich m.in. fiaty cinquecento, seicento, panda classic, 500, a także lancia ypsilon i ford ka.
Łącznie oba zakłady w ciągu 41 lat najwięcej wyprodukowały fiatów 126 - ponad 3,31 mln, pand - ponad 2,15 mln i seicento - ponad 1,32 mln. Syren powstało tam ponad 344 tys.
W zakładach dawnej FSM wyprodukowano blisko 3,35 mln samochodów, a w Fiat Auto Poland ponad 6,65 mln. Spośród 10 mln wyprodukowanych aut ponad 6,2 mln trafiło na eksport.