CPK: Globalny port przesiadkowy LOT-u

17.09.2018, 07:35; Aktualizacja: 17.09.2018, 11:30
Szef LOT-u Rafał Milczarski przyznał, że bez CPK przewoźnik nie będzie mógł się dalej dynamicznie rozwijać.

Szef LOT-u Rafał Milczarski przyznał, że bez CPK przewoźnik nie będzie mógł się dalej dynamicznie rozwijać.źródło: ShutterStock

Lotnisko Chopina jest źle zaprojektowane i już za małe. Centralny Port Komunikacyjny to nasz cel i azymut, a jednocześnie narzędzie do dalszego rozwoju i budowy globalnej siatki połączeń - mówił w czasie kongresu Impact Mobility Rafał Milczarski, prezes LOT-u.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (2)

  • Pik(2018-09-17 15:09) Zgłoś naruszenie 10

    To w ramach walki ze smogiem ? I dla tych co mają nas wzbogacić kulturowo ?

    Odpowiedz
  • praktyk(2018-09-19 07:47) Zgłoś naruszenie 10

    Każdemu wolno marzyć. Niemcy też marzyli o swoim CPK, który stoi pusty. Dlaczego? Bo nie jest potrzebny. Nikt nie bierze pod uwagę tego, że rynek rozwija się cyklicznie. Już za rok przewidywany jest kryzys i wtedy okaże się, że CPK trzeba będzie przesunąć w przyszłość. Zamiast rozwijać wygodniejsze formy podróży, czyli połączenia z portów regionalnych, do których pasażer ma bliżej, chcemy projektów z sowieckim rozmachem, Ci goście chyba za bardzo zakochali się w czasach komunuistycznych. Na studiach nauczyli mnie by budować chodnik tam gdzie jest ścieżka wydeptana przez ludzi, bez względu na geopoityczny aspekt chodnika wyznaczanego przez władzę.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie