Operator telekomunikacyjny nie chce przedstawić ci twojej rozmowy z call center? Może mieć spore kłopoty

13.08.2016, 13:00
Call center

W ocenie eksperta, przedsiębiorcy, którzy w swojej codziennej działalności komunikują się z klientami za pomocą call center, muszą liczyć się z tym, że po odmowie udostępnienia im treści rozmów mogą otrzymać od konsumenta pisemny wniosek o udostępnienie mu nagrania, w jakim brał udziałźródło: ShutterStock

Jeśli firma, nie wyraża zgody na udostępnienie klientowi zapisu rozmowy telefonicznej, musi liczyć się z konsekwencją zgłoszenia tego faktu to Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wówczas może on wszcząć postępowanie przeciwko działaniom naruszającym interesy zbiorowe.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: Źródło zewnętrzne
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • dziadek(2016-08-14 14:29) Zgłoś naruszenie 10

    jedno słowo: może. a czyni przepastną różnicę. w realu nic nie znaczymy. prawa mają wielcy. ooooooo przepraszam, my konsumenci też mamy prawo tzn płacić tyle że bez dyskusji.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane