statystyki

Google będzie promował treści z oryginalnych źródeł

autor: Szymon Cydzik18.09.2019, 09:36; Aktualizacja: 18.09.2019, 09:44
Zmiana polityki Google to duży ukłon w stronę wydawców, z którymi jednak koncern sam często wchodzi w spory.

Zmiana polityki Google to duży ukłon w stronę wydawców, z którymi jednak koncern sam często wchodzi w spory.źródło: ShutterStock

Strony medium, które opublikowało oryginalny materiał cytowany przez inne portale, będą lepiej pozycjonowane w Google. Jak poinformował amerykański gigant cyfrowy, zaktualizowano ranking wyszukiwarki oraz zmieniono wskazówki dla osób oceniających algorytmy, tak by promować treści z zaufanych źródeł.

Testerzy mają przyznawać najwyższą możliwą notę materiałom zawierającym „informacje, które nie byłyby znane, gdyby nie pojawiły się w tym konkretnym artykule” i są „oryginalne, wnikliwe i dochodzeniowe, wymagające od autora wysokiego poziomu umiejętności, czasu i wysiłku”.

Do tej pory w Google najlepiej widoczne były teksty najnowsze lub najbardziej wszechstronnie omawiające dany temat. Korzystały na tym agregatory treści czy portale niemal wprost kopiujące cudze artykuły.


Pozostało jeszcze 64% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane