statystyki

Google będzie promował treści z oryginalnych źródeł

autor: Szymon Cydzik18.09.2019, 09:36; Aktualizacja: 18.09.2019, 09:44
Zmiana polityki Google to duży ukłon w stronę wydawców, z którymi jednak koncern sam często wchodzi w spory.

Zmiana polityki Google to duży ukłon w stronę wydawców, z którymi jednak koncern sam często wchodzi w spory.źródło: ShutterStock

Strony medium, które opublikowało oryginalny materiał cytowany przez inne portale, będą lepiej pozycjonowane w Google. Jak poinformował amerykański gigant cyfrowy, zaktualizowano ranking wyszukiwarki oraz zmieniono wskazówki dla osób oceniających algorytmy, tak by promować treści z zaufanych źródeł.

Testerzy mają przyznawać najwyższą możliwą notę materiałom zawierającym „informacje, które nie byłyby znane, gdyby nie pojawiły się w tym konkretnym artykule” i są „oryginalne, wnikliwe i dochodzeniowe, wymagające od autora wysokiego poziomu umiejętności, czasu i wysiłku”.

Do tej pory w Google najlepiej widoczne były teksty najnowsze lub najbardziej wszechstronnie omawiające dany temat. Korzystały na tym agregatory treści czy portale niemal wprost kopiujące cudze artykuły.


Pozostało 64% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane