Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jak stworzyć idealny profil na zawodowych portalach społecznościowych?

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Gdzie chcemy być Portali społecznościowych jest wiele, więc każdy ma szeroki wybór. Doświadczenia konsultantów HRK potwierdzone statystykami użytkowania, jasno wskazują, że zawodowo liczą się obecnie trzy portale: 1. LinkedIn – ok 1,3 mln użytkowników w Polsce, ok 200 mln użytkowników na świecie 2. GoldenLine.pl – ok 1,7 mln użytkowników 3. Twitter – ok. 2,5 mln użytkowników, ok 200 mln użytkowników na świecie. „Zaletą LinkedIn jest z pewnością międzynarodowość. Jeśli mamy zagranicznych klientów, pracujemy w globalnej firmie – obecność tutaj jest wręcz obowiązkowa. Z drugiej strony często używany w komunikacji język angielski bywa barierą dla części osób. Choć w ustawieniach portalu można wybrać opcję polskojęzyczną, to profile osób opisane w języku angielskim nie zostaną przetłumaczone. Dlatego, jeśli nasza praca nie obejmuje międzynarodowych kontaktów, bardziej wygodnym w użytkowaniu może okazać się polski GoldenLine.pl” – radzi Monika Błaszczyk, menedżer HRK SSC/BPO. Twitter warto zastosować, jako portal uzupełniający – pozwalający w łatwy i szybki sposób zaprezentować swoje opinie o rzeczywistości biznesowej. Do popularnych portali społecznościowych należy również Facebook, Instagram, Pinterest, Google Plus. Zwyczajowo są traktowane w Polsce, jako portale do aktywności prywatnych. Warto wtedy zadbać o odpowiednie ustawienia prywatności, aby treści, zdjęcia przedstawiające nas w sferze domowej nie wpływały na profesjonalny wizerunek.
Gdzie chcemy być Portali społecznościowych jest wiele, więc każdy ma szeroki wybór. Doświadczenia konsultantów HRK potwierdzone statystykami użytkowania, jasno wskazują, że zawodowo liczą się obecnie trzy portale: 1. LinkedIn – ok 1,3 mln użytkowników w Polsce, ok 200 mln użytkowników na świecie 2. GoldenLine.pl – ok 1,7 mln użytkowników 3. Twitter – ok. 2,5 mln użytkowników, ok 200 mln użytkowników na świecie. „Zaletą LinkedIn jest z pewnością międzynarodowość. Jeśli mamy zagranicznych klientów, pracujemy w globalnej firmie – obecność tutaj jest wręcz obowiązkowa. Z drugiej strony często używany w komunikacji język angielski bywa barierą dla części osób. Choć w ustawieniach portalu można wybrać opcję polskojęzyczną, to profile osób opisane w języku angielskim nie zostaną przetłumaczone. Dlatego, jeśli nasza praca nie obejmuje międzynarodowych kontaktów, bardziej wygodnym w użytkowaniu może okazać się polski GoldenLine.pl” – radzi Monika Błaszczyk, menedżer HRK SSC/BPO. Twitter warto zastosować, jako portal uzupełniający – pozwalający w łatwy i szybki sposób zaprezentować swoje opinie o rzeczywistości biznesowej. Do popularnych portali społecznościowych należy również Facebook, Instagram, Pinterest, Google Plus. Zwyczajowo są traktowane w Polsce, jako portale do aktywności prywatnych. Warto wtedy zadbać o odpowiednie ustawienia prywatności, aby treści, zdjęcia przedstawiające nas w sferze domowej nie wpływały na profesjonalny wizerunek. / ShutterStock
Reklama

Komentarze

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej