Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

5 cech, które musisz mieć, żeby dostać pracę

KomunikatywnośćTo jedna z najważniejszych umiejętności miękkich, która obecnie jest pożądana niemal w każdej firmie. Zdolność do efektywnego porozumiewania się jest cenna nie tylko przy kontaktach z klientami, ale przede wszystkim pozytywnie wpływa na relacje między pracownikami. Osoba obdarzona wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi nie ma problemu z dogadaniem się z innymi, samodzielnie rozpoczyna dyskusje, ale także słucha innych, nawet jeśli mają odmienne poglądy. – Z takimi ludźmi w zespole współpraca jest dużo łatwiejsza i przyjemniejsza. Dlatego nie pozwólmy, aby podczas rozmowy kwalifikacyjnej opanował nas stres i odważnie wypowiadajmy się, dyskutujmy, a nawet – jeśli klimat rozmowy temu sprzyja – zażartujmy z rekruterem – doradza Rafał Dryla, Dyrektor Zarządzający GP People. – Również tak zwane „small talki” to ważna umiejętność, którą warto opanować, bo to bardzo istotny element nie tylko relacji biznesowych, ale też doskonały wstęp do poważnej rozmowy – dodaje.
KomunikatywnośćTo jedna z najważniejszych umiejętności miękkich, która obecnie jest pożądana niemal w każdej firmie. Zdolność do efektywnego porozumiewania się jest cenna nie tylko przy kontaktach z klientami, ale przede wszystkim pozytywnie wpływa na relacje między pracownikami. Osoba obdarzona wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi nie ma problemu z dogadaniem się z innymi, samodzielnie rozpoczyna dyskusje, ale także słucha innych, nawet jeśli mają odmienne poglądy. – Z takimi ludźmi w zespole współpraca jest dużo łatwiejsza i przyjemniejsza. Dlatego nie pozwólmy, aby podczas rozmowy kwalifikacyjnej opanował nas stres i odważnie wypowiadajmy się, dyskutujmy, a nawet – jeśli klimat rozmowy temu sprzyja – zażartujmy z rekruterem – doradza Rafał Dryla, Dyrektor Zarządzający GP People. – Również tak zwane „small talki” to ważna umiejętność, którą warto opanować, bo to bardzo istotny element nie tylko relacji biznesowych, ale też doskonały wstęp do poważnej rozmowy – dodaje. / Shutterstock
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Komentarze(4)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • TW
    2015-07-26 10:34:00
    Niedługo do sprzątania kibli trzeba będzie mieć "bogate" CV, być komunikatywnym, odpornym na stres, dyspozycyjnym i gotowym do podejmowania nowych wyzwań i mieć otwartą głowę :D
    0
  • Weredyk
    2015-07-25 16:50:50
    Piec cech:
    Znajomosci,
    lakowka,
    podatnosc na korporacyjne oglupianie,
    chec lizania butow palantowi z zagranicznyim paszportem
    osiemnascie lat i dwadziescia lat doswiadczenia.
    0
  • era_haera
    2015-07-25 10:11:36
    Komunikatywnosc, oj tak, im bardziej ktos plecie, nieistotne czy ma to sens, tym lepiej jest oceniany. Przeciez cala robote wykona merytoryczna, konkretna a zatem i oszczedna w slowach kolezanka... To musi upasc:)
    0
  • dżęder
    2015-07-25 13:04:18
    multikulturowość
    a może jeszcze dżęder i znajomość technologii invitro.
    Pieprznijcie się w tą pustą bankę.
    0
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej