Przedsiębiorca nie może zarabiać na prowadzeniu infolinii

autor: Patryk Słowik15.11.2016, 07:33; Aktualizacja: 15.11.2016, 10:33
telefon-usługi-konsument

Na razie w sprawie wypowiedział się rzecznik generalny TSUE, który służy radą sędziom trybunałuźródło: ShutterStock

Firmy nie powinny pobierać opłat od klientów, którzy muszą skorzystać z obsługi posprzedażowej. Należy przyjmować, że jej koszt jest już wliczony w cenę produktu.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane