Dla kupujących w sieci zdjęcia mają znaczenie. Sklepy nie mogą wprowadzać klientów w błąd

autor: Sławomir Wikariak15.09.2015, 07:19; Aktualizacja: 15.09.2015, 08:42
internet, telefon, kobieta

Sklep internetowy przekonywał, że sporna adnotacja nie miała w żaden sposób ograniczyć jego odpowiedzialności i akceptował zwrot towaru, który zdaniem kupującego odbiegał od tego, który widział na zdjęciach. Sąd nie zgodził się z tą argumentacją.źródło: ShutterStock

Sprzedawca internetowy nie ma prawa zastrzec, że wygląd produktu może odbiegać od prezentowanego na stronie sklepu – uznał sąd.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • prawnik - Szczecin(2015-09-21 07:56) Zgłoś naruszenie 00

    Dobry tekst, z powołaniem sygn. akt sprawy i na ciekawy temat. Na pewno zwróci uwagę licznych sprzedawców , oferujących swoje produkty za pomocą internetu.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane