Działanie Telekomunikacji dla Domu wyjaśni UOKiK

10.09.2015, 13:33; Aktualizacja: 10.09.2015, 13:39
telefon-usługi-konsument

Za pośrednictwem rozmowy telefonicznej możemy także zmienić warunki umowy z dotychczasowym operatorem telekomunikacyjnymźródło: ShutterStock

Czy przedstawiciele handlowi Telekomunikacji dla Domu wprowadzali konsumentów w błąd, sugerując że reprezentują dotychczasowego operatora? Wyjaśni to postępowanie wszczęte przez UOKiK. 

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • janek(2017-09-28 18:11) Zgłoś naruszenie 30

    Telekomunikacja dla Domu to oszuści spod ciemnej gwiazdy zastanawiam się dlaczego odpowiednie służby się tymi oszustami nie zajęli by dziadów pozamykać albo za to że oszukiwali ludzi podając się za innych operatorów ubrać w czerwone kamizelki i niech oszuści wycinają trawę oraz chwasty przy autostradach przez 5 lat o suchym chlebie i wodzie z rzeki .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane