statystyki

Zasady przeprowadzania konkursów: Regulamin w pierwszym SMS-ie

autor: Małgorzata Kryszkiewicz31.10.2013, 14:07; Aktualizacja: 31.10.2013, 17:01
Konrad Szybalski

Konrad Szybalski, prawnik z kancelarii Kaczor Klimczyk Pucher Wypiórźródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: mat prasowe

Organizator loterii musi powiadomić indywidualnie każdego z uczestników o tym, gdzie może się zapoznać z zasadami zabawy. Nie wystarczy, że taka informacja pojawi się w spocie reklamowym.

TEZA: Sprzeczne z dobrymi obyczajami jest niedoinformowanie konsumentów. Za takowe należy uznać brak wiadomości o regulaminie konkursu w niektórych wiadomościach SMS wysyłanych do uczestników loterii.


Pozostało 92% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane