Wykonawca musi poprawić wady w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Jeżeli nie będzie w stanie tego zrobić, musi się liczyć z koniecznością obniżenia ceny albo nawet całkowitego zwrotu pieniędzy
Wykonawca musi poprawić wady w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Jeżeli nie będzie w stanie tego zrobić, musi się liczyć z koniecznością obniżenia ceny albo nawet całkowitego zwrotu pieniędzy
Zleciłem firmie remontowo-budowlanej pomalowanie ścian w mieszkaniu. Umówiłem się, że ubytki mają być wyrównane gładzią szpachlową, a malowane powierzchnie mają zostać zagruntowane. Już po odświeżeniu pierwszego pomieszczenia stwierdziłem, że ściany są pomalowane niechlujnie. Czy mogę reklamować usterki jeszcze przed ukończeniem prac?
Zamówiłam przez internet usługę wywołania kilkuset zdjęć. Następnego dnia znalazłam tańszą ofertę. Zgodnie z regulaminem realizacja usługi następuje w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Czy mogę z niej zrezygnować?
Zamówiłam przez internet suknię na bal sylwestrowy, która została uszyta stosownie do podanych przeze mnie rozmiarów. Po jej otrzymaniu chciałabym z niej zrezygnować. Czy mogę odstąpić od zawartej umowy bez przyczyny?
Miesiąc temu złożyłam reklamację w firmie, która wykonała meble kuchenne. Dowiedziałam się przez telefon, że nie zgadzają się z moimi zastrzeżeniami. Czy można w ten sposób rozpoznać reklamację?
To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej:
W pełnej wersji artykułu znajdziesz odpowiedzi na WSZYSTKIE pytania.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama