Wykonawca musi poprawić wady w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Jeżeli nie będzie w stanie tego zrobić, musi się liczyć z koniecznością obniżenia ceny albo nawet całkowitego zwrotu pieniędzy

Czy można reklamować usługę przed jej wykonaniem

Zleciłem firmie remontowo-budowlanej pomalowanie ścian w mieszkaniu. Umówiłem się, że ubytki mają być wyrównane gładzią szpachlową, a malowane powierzchnie mają zostać zagruntowane. Już po odświeżeniu pierwszego pomieszczenia stwierdziłem, że ściany są pomalowane niechlujnie. Czy mogę reklamować usterki jeszcze przed ukończeniem prac?

Czy możliwa jest rezygnacja z usługi zamówionej w sieci

Zamówiłam przez internet usługę wywołania kilkuset zdjęć. Następnego dnia znalazłam tańszą ofertę. Zgodnie z regulaminem realizacja usługi następuje w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Czy mogę z niej zrezygnować?

Czy mogę zwrócić suknię wykonaną na zamówienie

Zamówiłam przez internet suknię na bal sylwestrowy, która została uszyta stosownie do podanych przeze mnie rozmiarów. Po jej otrzymaniu chciałabym z niej zrezygnować. Czy mogę odstąpić od zawartej umowy bez przyczyny?

Czy producent musi uznać reklamację

Miesiąc temu złożyłam reklamację w firmie, która wykonała meble kuchenne. Dowiedziałam się przez telefon, że nie zgadzają się z moimi zastrzeżeniami. Czy można w ten sposób rozpoznać reklamację?
To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej:
W pełnej wersji artykułu znajdziesz odpowiedzi na WSZYSTKIE pytania.