Opóźniony lot: Sprawdź, kiedy możesz otrzymać odszkodowanie

autor: Maciej Suchorabski02.06.2018, 14:30
Nie w każdym przypadku linia lotnicza jest zobowiązana do wypłaty odszkodowania

Nie w każdym przypadku linia lotnicza jest zobowiązana do wypłaty odszkodowaniaźródło: ShutterStock

Nie każde opóźnienie lotu będzie kwalifikować linię lotniczą do wypłaty odszkodowania. Kiedy zatem zgodnie z przepisami możemy domagać się od przewoźnika należnego świadczenia?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (7)

  • Mariusz(2019-08-20 10:10) Zgłoś naruszenie 02

    Próbowałem sam uzyskać odszkodowanie ale bez skutku. Stwierdziłem że nie mam czasu użerać się z Ryanair i po przekazaniu sprawy firmie Fly Refund otrzymałem odszkodowanie w 2 tygodnie. Szczerze polecam bo chyba najtańsza firma na rynku, tylko 20% prowizji.

    Odpowiedz
  • Turysta(2019-08-08 15:02) Zgłoś naruszenie 10

    Jeśli chodzi o LOT, to najlepiej napisać samemu (jest na ich stronie miejsce) - obsługa pasażerów po locie. Ja dostałem w ciągu miesiąca zwrot 250 euro bez problemów. Telefonów nie odbierają.

    Odpowiedz
  • Lucka(2019-06-08 13:19) Zgłoś naruszenie 02

    Podstawa to znajomość swoich praw i nie przyjmowanie żadnych rekompensat w postaci voucherów itp. od linii lotniczej. Też zwrócilam się o pomoc do Givt. Szybko i sprawnie ogarnęliśmy formalności, z tego co pamiętam to odszkodowanie wpłynęło w całkiem przyzwoitym czasie.

    Odpowiedz
  • Henryk(2019-02-08 18:35) Zgłoś naruszenie 00

    Learn about the a href attribute

    Odpowiedz
  • Milena(2018-07-30 10:16) Zgłoś naruszenie 12

    Mój lot miał opóźnienie 4 h i stwierdziłam, że należy mi się jakaś rekompensata za stracony czas. Oczywiście sama nie wiedziałam, jak się za to zabrać, bo jest sporo formalności, kruczków itd. No, ale na szczęście na rynku mamy firmy, które nam w tym pomagają, np. givt,com. Polecam walczyć o swoje, a nie kulić uszy, może sytuacja się zmieni, jeśli więcej osób zacznie z tym walczyć. Bo teraz to śmiech na sali.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane