AdBlocki - koniec reklamy w sieci? Niekoniecznie

autor: Tomasz Jurczak21.06.2016, 12:10; Aktualizacja: 21.06.2016, 12:19
Ad blocking reklama

Ad Block? Trzeba znaleźć wyraźny balans pomiędzy odczuciem użytkownika i zyskiemźródło: ShutterStock

Adblocki nie oznaczają początku końca reklamy internetowej. Uczą jedynie rynek robić lepsze reklamy i to nie tylko w sieci. Branża digital musi zadbać o swój PR, a ta adblockowa "publiczność premium" staje się wyzwaniem dla reklamodawców.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • polok(2016-06-24 12:06) Zgłoś naruszenie 41

    Olu! Czekamy z utęsknieniem aby "słowo stało się ciałem" Tak samo jak S.A. TV która generuje przypomnienie o obowiązku płacenia abonamentu nie mając umów z klientami. Niech sobie zakodują te "swoje" zawłaszczone 3 kanały albo nawiążą współpracę z prywatnymi dostawcami TV i dzielą się zyskami z reklam! W zasadzie to oni powinni płacić ludkom za oglądanie tych bzdur!

    Odpowiedz
  • ola(2016-06-22 11:59) Zgłoś naruszenie 71

    Czekam tylko jak SMART TV się rozpędzi i będzie można w telewizorach blokować reklamy !!! to dopiero będzie płacz !!! te ************** filmiki będziecie mogli panowie reklamodawcy sobie w kiblu oglądać

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane