Przedstawiciele startupu zapewniają, że przyniesie to także lepsze oferty i lepiej spersonalizowane usługi. Skuteczność rozwiązania potwierdziły testy, w których poprawność osiągnęła 93,7 proc – czytamy w informacji prasowej. - Oznacza to, że w 94 na 100 przypadków udało nam się poprawnie przewidzieć czy dany użytkownik jest np. kierowcą lub czy interesuje się sportem" – poinformował Kamil Stanuch, jeden z twórców startupu w KoalaMetrics.
Według raportu PwC z czerwca 2014 roku liczba smartfonów w Polsce miała wzrosnąć w ciągu kilku miesięcy do 27 mln sztuk, co przekłada się penetrację rynku na poziomie ok. 47,9 proc. W 2014 roku po raz pierwszy smartfon zdetronizował telewizję w rankingu dziennego czasu spędzanego z urządzeniem, a według badań przeprowadzonych przez Nielsen, przeciętny użytkownik pobrał ponad 26 aplikacji, w których spędza miesięcznie 30 g. 15 min. Dynamiczny wzrost popularności usług i aplikacji mobilnych sprawił, że również uwaga reklamodawców i sklepów stopniowo przenosi się do tego sektora.
W KoalaMetrics, krakowską spółkę z branży analityki mobilnej zainwestowało Hub:raum Kraków - Centrum Innowacyjności Deutsche Telekom. - Wierzymy, że rozwiązanie dostarczone przez KoalaMetrics posiada odpowiednią technologię i dokładność, by zrewolucjonizować rynek spersonalizowanych usług. To element dostarczający niezwykłą wartość dla Telekomów – uważa Jakub Probola, Dyrektor Zarządzający hub:raum Kraków.
Oprac. T.J.