Dwa lata za darmo - proponują od dziś Play i przejęty przez niego operator kablowy UPC. Kupując pakiet usług tej drugiej firmy z dostępem do internetu światłowodowego, abonament Playa z nielimitowanymi połączeniami oraz 60 GB internetu, otrzymamy na dwa lata gratis. I odwrotnie. Ofercie towarzyszy największa od 10 lat kampania reklamowa Playa, która rozpocznie się w piątek.
- Pierwsze wrażenie: to agresywna oferta. Jeśli ktoś sądził, że Play i UPC jako liderzy rynku skoncentrują się na powolnym pozyskiwaniu abonentów, to oczekiwanie okazało się błędne. Nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek dawał dwa lata za darmo - mówi Paweł Szpigiel, analityk z mBanku. O agresywnym zagraniu mówi też Konrad Księżopolski, szef działu analiz w Haitong Banku. - Dwa lata za darmo to hojny prezent. Jestem zaskoczony, bo od pewnego czasu rynek telekomunikacyjny był dość ustabilizowany - dodaje. - W Polsce i tak od lat ceny usług telekomunikacyjnych utrzymują się na niskim poziomie. Dziś taka oferta jest tym bardziej zaskakująca, ponieważ mamy rekordową inflację. Jeśli operatorzy nie będą podnosić cen w jej tempie, to ich usługi będą relatywnie taniały - dodaje.