Forum IAB 2016: Tworzenie nie-reklam sposobem na adbloki

autor: Tomasz Jurczak11.06.2016, 08:30; Aktualizacja: 11.06.2016, 09:03
Facebook, internet

Coraz częściej przy wyborze marki użytkownicy korzystają nie z obiektywnych przesłanek ale ważnym elementem stają się emocje.źródło: ShutterStock

Blokowanie reklam w sieci zdominowało tegoroczne Forum IAB. Przedstawiciele branży niechętnie przyznają, że 36 proc. użytkowników, którzy stosują AdBloki to spory odsetek odbiorców, a co za tym idzie starta pieniędzy dla wydawców i reklamodawców.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane