statystyki

Reklama: Telewizyjne rewolucje czas zacząć

autor: Piotr Dziubak26.02.2015, 07:33; Aktualizacja: 26.02.2015, 08:51
Jak wynika z naszych informacji, do wspólnej sprzedaży czasu antenowego przymierzają się Grupa ZPR oraz TV Puls.

Jak wynika z naszych informacji, do wspólnej sprzedaży czasu antenowego przymierzają się Grupa ZPR oraz TV Puls.źródło: ShutterStock

TV Puls pozyskuje znanych prezenterów z TVN. Nadawcy myślą o otwieraniu kolejnych kanałów oraz inwestowaniu w ramówkę. Sprzedaż TVN zmieni układ sił na rynku reklamy i mediów

Jak wynika z naszych informacji, do wspólnej sprzedaży czasu antenowego przymierzają się Grupa ZPR oraz TV Puls. Utworzenie przez nie własnej agencji dałoby możliwość uzyskania lepszych cen i uniezależnienia się od silniejszej konkurencji. W tej chwili reklamy w TV Puls i Puls2 sprzedaje TVN Premium, które ma ok. 40 proc. rynku. Znaczącym graczem jest też agencja Polsatu z ok. 30-proc. udziałem.


Pozostało jeszcze 88% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane