Nawet 200 tysięcy abonentów mogła stracić platforma nC+ w wyniku marcowego kryzysu wizerunkowego. Z raportu finansowego TVN-u wynika, że w czerwcu br. platforma miała 2,3 mln klientów.

Platforma nC+ powstała w marcu br. w wyniku połączenia Cyfry+ i n-ki. Zgodnie z szacunkami operatora, baza abonencka obydwu platform wynosiła wówczas 2,5 mln osób. Oznacza to, że w ciągu kolejnych kilku miesięcy nC+ straciła około 200 tysięcy klientów.

Przypomnijmy, że zaprezentowana 21 marca oferta nC+ spotkała się z ogromnym niezadowoleniem ze strony abonentów Cyfry+ i n-ki. Krytykowali oni przede wszystkim małą elastyczność oraz wysokie ceny poszczególnych pakietów.

Kontrowersje wzbudził również list, w którym abonenci informowani byli o procesie automatycznej migracji do nowej oferty operatora. Ostatecznie, całą sprawą zajął się UOKiK, który zmusił nC+ do zaniechania tych działań.