statystyki

Mundial 2018: Tak Kurski zatrzyma widzów przed ekranem

autor: Elżbieta Rutkowska14.06.2018, 07:49; Aktualizacja: 14.06.2018, 09:36
pilot, telewizja, tv

Mundialowe reklamy w Polsce znajdą się nie tylko na antenach TVP, lecz także w radiu, prasie, internecie – przy tematach związanych z mundialem.źródło: ShutterStock

W wakacyjnym sezonie ogórkowym piłkarskie mistrzostwa świata są dla mediów, szczególnie elektronicznych, idealnym tematem.

Na mundialu będą się starały zarobić wszystkie media – nie tylko TVP mająca wyłączne prawa do transmisji.


Pozostało 91% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • czytelnik(2018-06-14 10:17) Zgłoś naruszenie 00

    niech Kurski nie myśli, że wszyscy telewidzowie to kibice, mnie sport nie interesuje, więc co w zamian

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane