Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ubezpieczyciele coraz częściej rozpatrują skargi na niekorzyść klienta

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Ubezpieczyciele coraz częściej rozpatrują skargi na niekorzyść klienta
Ubezpieczyciele coraz częściej rozpatrują skargi na niekorzyść klienta / Dziennik Gazeta Prawna

Powiązane

Komentarze(1)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • chytry dwa razy traci
    2014-11-14 23:26:48
    Obecnie najlepszym wyjściem jest omijanie szerokim łukiem wszystkie firmy ubezpieczeniowe. Bo to jest święta prawda, że firmy odmawiają wypłaty odszkodowania. Mi też odmówiono mimo, że ewidentna wina leżała po stronie Gminy W. Ale ubezpieczyciel na białe mówił czarne, a na czarne mówił białe. Zatem, jaki jest sens dotować firmy ubezpieczeniowe, skoro potem nie chcą one wypłacać odszkodowań gdy ewidentnie one sie należą??? Najlepiej więc omijać te firmy szerokim łukiem. Same padną od swojej chytrosci. Bo chytry dwa razy traci!
    0

Zobacz więcej