Duplikat karty płatniczej nie musi oznaczać kosztów

autor: Tomasz Jurczak06.06.2016, 07:00; Aktualizacja: 06.06.2016, 07:01
Awaria karty płatniczej nie musi oznaczać jej zablokowania przez bank ani ataku technologicznych przestępców.

Awaria karty płatniczej nie musi oznaczać jej zablokowania przez bank ani ataku technologicznych przestępców.źródło: ShutterStock

Zastrzeżenie plastiku, który uległ awarii nie z winy klienta, może być kosztowne. Lepiej złożyć wniosek o wydanie bezpłatnego duplikatu, a bank nie naliczy opłaty.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane