Badania przeprowadzono w maju tego roku w 1494 oddziałach 22 banków oferujących konta osobiste - informuje "Puls Biznesu".

BRE Bank zajął pierwsze miejsce w rankingu Jakość na Bank TNS Polska. Tajni klienci odwiedzili co dziesiątą placówkę bankową w Polsce i przeprowadzili 1500 rozmów. Oceniali przede wszystkim jakość obsługi, ale również wygląd placówek, schludność i kulturę bycia pracowników.

Ogółem najwyżej oceniono prezencję czyli wygląd placówek i pracowników. Nieźle też było z prezentacją oferty. Gorzej wypadły umiejętności pracowników. Najgorzej było z wiedzą o konkurencji oraz z umiejętnością sprzedaży dodatkowych produktów. Wyszło, że nasi bankowcy są ślepi na to, co u konkurencji oraz głusi na potrzeby klientów - czytamy w gazecie.

Oprócz zwycięzcy tego rankingu czyli BRE Banku, w pierwszej piątce znalazły się w kolejności banki: City Handlowy, Kredyt Bank, Raiffeisen Bank i Alior Bank.