URE chce, by dystrybutorzy energii świadczyli wyższej jakości usługi

20.10.2015, 11:15; Aktualizacja: 20.10.2015, 12:03

Urząd Regulacji Energetyki stawia na poprawę jakości usług świadczonych przez dystrybutorów energii. Klienci skarżą się do URE między innymi na przerwy
w dostawach prądu.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:IAR
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • ontron(2015-10-21 10:37) Zgłoś naruszenie 00

    jak juz jestesmy w temacie prądu - czy ktos ostatnio zmieniał sprzedawce i moze mi przyblizyc sama procedure? Poza tym moze ma jakas firme do polecenia?

    Odpowiedz
  • Bary(2015-10-21 18:41) Zgłoś naruszenie 00

    najważniejszy jest wybór dobrej oferty, a tych jest teraz dużo i można coś wybrać. Tutaj raczej polecałbym mniejsze firmy które mają naprawdę konkurencyjne ceny. Samo przejście nie jest skomplikowane. To sprzedawca do którego przechodzisz powinien załatwić formalności. Co ważne nie płacisz też żadnych kar na rzecz starego

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie