Kosztowny konflikt interesów między transportem a przyrodą

autor: Michał Duszczyk15.03.2012, 07:43; Aktualizacja: 15.03.2012, 07:55
Ekologia

Ekologiaźródło: ShutterStock

Z każdego kontraktu na budowę dróg około 10 proc. trzeba przeznaczyć na ekologię – szacuje GDDKiA.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (2)

  • Adam(2012-03-24 11:27) Zgłoś naruszenie 00

    W Szwajcarii są drogi gdzie 60% kosztów idzie na minimalizację szkód w środowisku.

    Odpowiedz
  • czeknoris(2012-03-15 20:32) Zgłoś naruszenie 00

    Proszę wskazać chociaż jedno miejsce w Europie zachodniej gdzie na 1 km budowanej drogi S lub tzw autostrady za przyczyną ekoterrorystów jest tyle przejść dla zwierząt; dużych, średnich, małych oraz płazów i gadów jak i ekranów akustycznych jak w Polsce!!! Dla wspólnego dobra aby radykalnie obniżyć koszty tych inwestycji należy dla przykładu kilku ekoszajbusów powiesić na tych drzewach które będą wykarczowane w ciągu nowo budowanych dróg. Podane koszty przez tzw. ekologię są grubo zaniżone!!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie