W październiku 2017 r. grupa rodziców takich uczniów poprosiła o pomoc rzecznika praw dziecka. „Specjalne potrzeby edukacyjne naszych dzieci same w sobie generują wiele trudności, a dodatkowo narażanie dzieci na chaos i zmienność, a w wielu przypadkach na pozbawienie dostępu do przyjaznego środowiska szkolnego i izolację od rówieśników tworzą sytuację, która budzi nasz głęboki sprzeciw” – napisali w liście do niego. Dzięki jego staraniom MEN powołał zespół ds. opracowania modelu kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Raport z jego prac ma być gotowy w 2019 r.
W październiku 2017 r. grupa rodziców takich uczniów poprosiła o pomoc rzecznika praw dziecka. „Specjalne potrzeby edukacyjne naszych dzieci same w sobie generują wiele trudności, a dodatkowo narażanie dzieci na chaos i zmienność, a w wielu przypadkach na pozbawienie dostępu do przyjaznego środowiska szkolnego i izolację od rówieśników tworzą sytuację, która budzi nasz głęboki sprzeciw” – napisali w liście do niego. Dzięki jego staraniom MEN powołał zespół ds. opracowania modelu kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Raport z jego prac ma być gotowy w 2019 r.
Powiązane
-
Iluzoryczne wsparcie dla uczniów. Wciąż brakuje specjalistów w przedszkolach i szkołach
-
Poradnia oświatowa z dnia 7 czerwca 2018 roku Kiedy stosunek pracy katechety ulegnie rozwiązaniu? Czy trudności z utworzeniem klasy...
-
ZUS: Projekt ujednolicenia zasad orzekania o niepełnosprawności będzie gotowy do końca czerwca
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama