Kolejny operator pod lupą UOKiK: Telekomunikacja Cyfrowa wprowadza konsumentów w błąd

18.04.2017, 10:44; Aktualizacja: 18.04.2017, 11:29
podpis, umowa, dokument

Urząd podkreślił, że konsumenci najczęściej dowiadują się, że zmienili dostawcę usług telekomunikacyjnych dopiero po otrzymaniu pierwszej faktury lub po wyłączeniu ich telefonu przez dostawcę, który dotąd świadczył usługi telekomunikacyjne. "Gdy zrywają umowę z Telekomunikacją Cyfrową, muszą zapłacić 550 zł kary" - poinformował UOKiK.źródło: ShutterStock

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw Telekomunikacji Cyfrowej Sp. z o.o. i zdecydował się ostrzec konsumentów, ponieważ praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i niekorzystne skutki dla szerokiego kręgu konsumentów - podał UOKiK we wtorek.

Reklama


Reklama


Źródło:PAP

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Prawo na co dzień

Galerie

Polecane

Reklama