statystyki

Co powinno znaleźć się w umowie o telepracę?

autor: Maria Kuźniar13.11.2015, 10:12; Aktualizacja: 13.11.2015, 10:25
praca, komputer, laptop, samozatrudnienie

Umowa o telepracę powinna zawierać takie same zapisy, jak klasyczna umowa o pracę, różni się jednak od tradycyjnej.źródło: ShutterStock

Zaproponowano mi telepracę – pisze pani Agata. – Szczerze mówiąc, nie bardzo wiem, czym różni się taka umowa od zwykłej umowy o pracę. Czy powinnam domagać się od pracodawcy dostarczenia nowego sprzętu, czy mam korzystać z własnego. A jeśli powierzy mi sprzęt, czy będę za niego odpowiedzialna – zastanawia się czytelniczka.

reklama


reklama


Telepraca nie jest jeszcze w Polsce specjalnie popularna, wydaje się jednak, że coraz więcej pracodawców będzie się decydować na taką formę zatrudnienia. Jest ona także wygodna dla pracowników.

Umowa o telepracę powinna zawierać takie same zapisy, jak klasyczna umowa o pracę, różni się jednak od tradycyjnej. Najważniejszą cechą telepracy jest możliwość wykonywania jej regularnie poza zakładem pracy, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. W umowie powinien więc być zamieszczony regulamin, a w nim dane o miejscu wykonywania pracy i sposobie rozliczania czasu.


Pozostało jeszcze 63% treści

PROMOCJA
Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc już od 33,00 złZamów abonament

Przeczytaj artykuł
Koszt SMS-a 2,46 złZapłać sms-emMasz już kod?
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Prawo na co dzień

Galerie

Polecane

reklama