statystyki

Sklep internetowy może odmówić przyjęcia zwrotu towaru

autor: Rafał Stępniewski22.10.2015, 09:53; Aktualizacja: 22.10.2015, 10:17
smartfony-technologie

Ustawa konsumencka dopuszcza za to prawo do uzyskania od klienta odszkodowania z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy zwracanych do e-sklepu. źródło: ShutterStock

Dla klientów sklepów internetowych możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyn w ciągu 14 dni to duże udogodnienie i spora zachęta do zakupów online – opowiada pan Tomasz. – Inaczej wygląda to od strony e-sprzedawcy, który jest zobowiązany przyjąć np. nawet zniszczony towar. W jakich sytuacjach e-sklep może zażądać odszkodowania od klienta, który zwraca kupiony produkt – zastanawia się czytelnik.

reklama


reklama


Prawo klienta do odstąpienia od umowy zakupu nie zależy od stanu, w jakim dany towar wrócił do sklepu.


Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub wykup dostęp
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

reklama