Grandfront dla National Geographic Polska. Nagrodę główną XIII Konkursu na najlepszą okładkę otrzymał National Geographic Polska numer 5 z 2014 roku. Konkurs GrandFront to najbardziej prestiżowe polskie wyróżnienie dla twórców grafiki prasowej. Patronem medialnym konkursu jest Polskie Radio.

Jury konkursu przyznało nagrodę główną za niebanalną i trafiającą w sedno wizualizację problemu głodu na świecie.

Dyrektor artystyczny National Geographic Polska Wojciech Franus zapewnia, że to wyróżnienie ma dla niego wyjątkowe znaczenie. Jego zdaniem jest to najważniejsze wydarzenie dla każdego magazynu. Na zwycięskiej okładce znajduje się jabłko, na którym została wyrzeźbiona mapa świata. "Jest to - wyjaśnia Wojciech Franus - ilustracja do tematu "czy wyżywimy świat".

Z kolei nagrodę specjalną sponsorowaną przez Polskie Radio otrzymał dziennik "Nowa Trybuna Opolska". Były dyrektor artystyczny "NTO" wyjaśnia, że stworzył okładkę, która symbolicznie oddaje atmosferę Wielkiego Piątku. Na okładce pojawił się Chrystus wykonany z kromki chleba, a okładka został przygotowana na Wielki Piątek.

Nagrodą specjalną został uhonorowany również cykl okładek dziennika Polska The Times.