Wojna z przeciążonymi busami. Kary będą wyższe
autor:
Piotr Szymaniak29.06.2016, 07:04; Aktualizacja: 29.06.2016, 08:38
![bus, transport]()
Szczególnie istotny jest problem przeciążonych busów.źródło: ShutterStock
Uprawnienia Inspekcji Transportu
Drogowego do kontrolowania pojazdów mają wynikać
wprost z ustawy. By skutecznie można było
walczyć z przeładowanymi autami, trzeba jeszcze
zwiększyć kary.
wróć do artykułu
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencjęŹródło:Dziennik Gazeta Prawna
On(2016-06-29 10:59) Zgłoś naruszenie 62
Myślałem ze ja jestem niedobry bo 2 razy załadowałem 400 kg wiecej niz w dowodzie hahah ale jak widze ze na busika pakują po 10T to oczyszczam sie z zarzutów w takim razie :)
Odpowiedzryzu(2016-06-29 16:06) Zgłoś naruszenie 102
Kielbaska na grilla pojdzie w gore . Te biedne iveco w chodni typ blizniak. Bedzie wozic 300 kg. A nie 2500 kg.
Odpowiedzmaly przedsiebiorca(2016-06-29 17:13) Zgłoś naruszenie 1516
Przepis jak zniszczyć małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce jak widać już gotowy, a gawiedź klaszcze, nie zdając sobie sprawy z konsekwencji.
Odpowiedzxyz(2016-06-29 18:46) Zgłoś naruszenie 144
nie jak zniszczyć tylko sposób na uzdrowienie transportu. może w końcu skończą się busy wożące ładunki przeznaczone dla solówek.
Odpowiedzmgr(2016-06-30 00:05) Zgłoś naruszenie 44
jestem za
OdpowiedzM(2016-06-30 02:22) Zgłoś naruszenie 84
Ciekawe mądrale kto pojedzie dużym za 0,39€? Wejdą rumuni i będzie płacz.
Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedzziom12(2016-10-13 18:07) Zgłoś naruszenie 00
tylko debil z lizingiem leci za te stawke baranie
Z nadzieja(2016-07-02 11:18) Zgłoś naruszenie 25
Jestem za bo barany nie wiedzą ile krzywdy robią sobie i innym mowa tu o pseudo firmach bus patch transportowych oby to wszystko poszło w ta stronę co jest napisane w tym artykule trzymam kciuki i nie będę płakał ze coś pójdzie do góry pozdrawiam sioferow co mają siustke z psiodu
Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedzkudlaty(2017-02-13 21:52) Zgłoś naruszenie 00
również pozdrawiam śmierdzących sioferów w ich budach.
szofer(2016-07-12 17:27) Zgłoś naruszenie 41
Sam jeżdżę busem po Europie i wiem ze master przeładowany o 300kg prawie że nie zwalnia. Ale co zrobić. Mam ładować to laduje. A tachograf by się przydał dla każdego kierowcy zawodowego bo sam juz 32h musiałem jechać (w tym 2h snu).
Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedzmichu(2017-02-01 21:53) Zgłoś naruszenie 00
Bo master to szajs
ADSD(2017-01-16 14:48) Zgłoś naruszenie 00
Jak wejdzie tacho na małe to bedziesz spał nawet tydzień bo bedziesz mial na malym po pracy ;)
bigpower9(2016-07-13 20:29) Zgłoś naruszenie 23
nie trzeba karać pieniężnie tylko punktami karnymi i drugi raz nie pojedzie kierowca z takim ładunkiem
Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedzasdfgqw(2016-08-24 23:05) Zgłoś naruszenie 00
I straci prace i nikt nie będzie chciał jeździć, a kto Ci chlebek do piekarni przywiezie?
MarioWroclaw(2016-08-26 19:01) Zgłoś naruszenie 30
Walcza z tym i walczyc bede. Sam jezdze przeladowanymi busami bo mi kaza ... Ale nie szef tylko spedycja pod ktora jezdzimy. To oni powinni bulic za przeladowanie aut te 500 zl czy wiecej a nie kierowca czy szefu ktory tych kwot zwrotu nie dostaje.
OdpowiedzDawid Kańczyk(2016-10-23 15:31) Zgłoś naruszenie 00
W momencie kiedy potrzebowaliśmy dostarczyć większą ilość i uniknąć przeładowania naszych samochodów, to zwróciliśmy się w stronę wynajmu po prostu. W Panek podpisaliśmy umowę, dzięki której do dyspozycji mieliśmy kolejna dwa auta i udało się rozłożyć zamówienie tak, żebyśmy zmieścili się w normach. Teraz jak wiemy, że szykuje się większe zamówienie, rezerwujemy sobie samochody i nie martwimy się karami, które w innym wypadku mogliby nałożyć na nas podczas kontroli.
Odpowiedzaaa(2017-02-21 13:54) Zgłoś naruszenie 40
Chory kraj chore przepisy w Niemczech jest do dmc do7,5t na kat b i nie ma problemu.
Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedzprzedsiębiorca handlowo usługowy(2017-04-05 20:04) Zgłoś naruszenie 00
Zgadzam się. To by dopiero rozwiązało wszystkie problemy i spowodowało wzrost konkurencyjności dla milionerów posiadających kilkadziesiąt ciężarówek. Dla kogoś kto wykazuje dochód 100 tys. miesiecznie to wszystko jedno ale dla malej firmy to katastrofa. ITD myśli że dlaczego busy jezdza przeladowane, bo poczatkujace firmy nie stac na oplaty zwiazane z ciezarowkami. Jesli taka ustawa przejdzie to 60% malych firm padnie. I pomysleć że oni wszyscy sa utrzymywani z naszych podatków.