Dlaczego Polska nie chce być smart?

autor: Tomasz Jurczak12.07.2014, 06:00; Aktualizacja: 16.07.2014, 21:13
smart-city

Polska dla firm z wielu krajów jest niejako poligonem doświadczalnym przy wprowadzaniu wielu nowoczesnych technologii. Czemu nie w smart city?źródło: ShutterStock

W Polsce firmy energetyczne dopiero zastanawiają się nad kształtem i funkcjami nowych liczników zdalnego odczytu, a inteligentne systemy transportowe to dla wielu tylko e-myto. Pojawia się więc pytanie: czy nasz kraj rzeczywiście chce być smart? A jeśli tak, to kiedy zamierzamy doścignąć pod tym względem Europę Zachodnią?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (1)

  • FK_(2014-07-12 22:37) Zgłoś naruszenie 00

    Artykul sponsorowany, artykul sponsorowany... ?

    Wg. Czechow (panstwowy fundusz infrastuktury drogowej) koszt zbierania oplat za korzystanie z autostrad to:
    * Video - 3.8%
    * Winiety - 6.3%
    * chipy radiowe - 7.4%
    * mikrafale - 15.3% (viaToll/viaAuto??)
    * satelita - 110.3%

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie