Przed sezonem letnim LOT przygotowuje szereg zmian i udogodnień dla klientów. Będą to zarówno drobne „poprawki kosmetyczne”, które mają ułatwić i uprzyjemnić podróżowanie jak i znaczące modyfikacje podnoszące jakość obsługi pasażerów.
Chcemy aby nasi klienci widzieli i na własnej skórze przekonali się, że LOT się zmienia, tu i teraz dlatego nawet o niewielkich sprawach będziemy informować – powiedział Michał Leman Dyrektor ds. Marketingu i Produktu. „Diabeł tkwi w szczegółach”, dlatego nie bagatelizujemy nawet najmniejszych poprawek, które mogą wpłynąć na odbiór jakości naszych usług. Chcemy by nasi Pasażerowie wiedzieli, że jesteśmy dla nich i w najmniejszych szczegółach myślimy o tym, jak się dla nich zmieniać. Równocześnie będziemy starali się dowiedzieć od pasażerów jak oceniają nowości i czego oczekują. dodał Michał Leman.
Pierwsze zmiany można było zaobserwować już w minioną środę. Analizując opinie i sugestie pasażerów LOT powrócił do 24-godzinnych promocji w ramach „Szalonej środy.” Pierwsze dane pokazują, że znacząca liczba promocyjnych biletów została sprzedana przed południem, czyli wcześniej niż standardowe godziny rozpoczęcia „szalonej środy”.
Dodatkowe 15 minut na wykorzystanie w strefie duty free to kolejne usprawnienie podróży osób korzystających z usług LOT-u. Od dzisiaj pasażerowie wszystkich rejsów polskiego przewoźnika wylatujący z Warszawy będą mieć większą elastyczność w planowaniu i spędzaniu czasu na lotnisku przed podróżą. Już teraz podróżni mogą później pojawiać się w gate’ach, dokładnie 30 minut przed planowanym odlotem. Tym samym będą oni mogli wykorzystać więcej czasu na zakupy czy odpoczynek w strefie wolnocłowej.
To wydaje się kosmetyczną zmianą, ale proszę mi wierzyć, że wymagało szeregu modyfikacji w systemach elektronicznych – powiedział Michał Leman. Każdego dnia zmieniamy się dla naszych pasażerów. Dzisiaj skracamy czas boardingu, ale to dopiero zapowiedź kolejnych zmian. Zachęcam do zaglądania na naszą stronę lot.com, do kontaktu i obserwowania naszych poczynań bo następne udogodnienia już wkrótce – dodał Michał Leman.
Dokładne informacje o gate’ach i godzinach w których należy się w nich pojawić, każdy pasażer odnajdzie na karcie pokładowej oraz na ekranach wyświetlających rozkłady.