CPK: Globalny port przesiadkowy LOT-u

17.09.2018, 07:35; Aktualizacja: 17.09.2018, 11:30
Szef LOT-u Rafał Milczarski przyznał, że bez CPK przewoźnik nie będzie mógł się dalej dynamicznie rozwijać.

Szef LOT-u Rafał Milczarski przyznał, że bez CPK przewoźnik nie będzie mógł się dalej dynamicznie rozwijać.źródło: ShutterStock

Lotnisko Chopina jest źle zaprojektowane i już za małe. Centralny Port Komunikacyjny to nasz cel i azymut, a jednocześnie narzędzie do dalszego rozwoju i budowy globalnej siatki połączeń - mówił w czasie kongresu Impact Mobility Rafał Milczarski, prezes LOT-u.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (2)

  • praktyk(2018-09-19 07:47) Zgłoś naruszenie 10

    Każdemu wolno marzyć. Niemcy też marzyli o swoim CPK, który stoi pusty. Dlaczego? Bo nie jest potrzebny. Nikt nie bierze pod uwagę tego, że rynek rozwija się cyklicznie. Już za rok przewidywany jest kryzys i wtedy okaże się, że CPK trzeba będzie przesunąć w przyszłość. Zamiast rozwijać wygodniejsze formy podróży, czyli połączenia z portów regionalnych, do których pasażer ma bliżej, chcemy projektów z sowieckim rozmachem, Ci goście chyba za bardzo zakochali się w czasach komunuistycznych. Na studiach nauczyli mnie by budować chodnik tam gdzie jest ścieżka wydeptana przez ludzi, bez względu na geopoityczny aspekt chodnika wyznaczanego przez władzę.

    Odpowiedz
  • Pik(2018-09-17 15:09) Zgłoś naruszenie 10

    To w ramach walki ze smogiem ? I dla tych co mają nas wzbogacić kulturowo ?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie