Zobacz, jak otrzymać 600 euro odszkodowania za odwołany lub opóźniony lot

21.07.2018, 15:00
Przewoźnik musi zapewnić pomoc pasażerom.

Przewoźnik musi zapewnić pomoc pasażerom.źródło: ShutterStock

Urlop, wymarzone wakacje na horyzoncie: pakowanie walizek, wyjazd na lotnisko, odprawa     i – nierzadko na końcu – opóźniony lot. Co w takiej sytuacji może zrobić poszkodowany pasażer? Z pomocą przychodzi Rozporządzenie (WE) NR 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r., ustanawiające wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład, odwołania bądź dużego opóźnienia lotów.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: Źródło zewnętrzne
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Komentarze (4)

  • Nelly(2018-07-30 10:27) Zgłoś naruszenie 00

    A ja wywalczyłam swoje odszkodowanie dzięki givt.com. Na początku jednak myślałam, że to niemożliwe, zbyt piękne by było prawdziwe, a jednak.. dlatego teraz będę takie sytuacje zgłaszać.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Gosia(2018-07-23 19:07) Zgłoś naruszenie 00

    Wywalczyłam odszkodowanie od Lufthansy za opóźnienie 4 godzinne z Berlina do Londynu, polecam tego pośrednika, wzięli tylko 25% kwoty odszkodowania

    Odpowiedz
  • Robert(2019-02-24 09:55) Zgłoś naruszenie 00

    Ja polecam airclame.pl na FB i 20% prowizji, po co płacić więcej jak można mniej :) Odszkodowanie po 4 dniach miałem na koncie.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie