Raport: Tylko co czwarty pasażer dostaje odszkodowanie za odwołany lot

27.04.2017, 13:04; Aktualizacja: 27.04.2017, 13:23
Organizacje konsumenckie zapowiedziały, że wezwą linie lotnicze do przestrzegania prawa UE chroniącego konsumentów

Organizacje konsumenckie zapowiedziały, że wezwą linie lotnicze do przestrzegania prawa UE chroniącego konsumentówźródło: ShutterStock

Jedynie co czwarty pasażer otrzymuje od linii lotniczych przysługujące mu odszkodowanie w sytuacji, gdy lot został odwołany lub opóźniony o więcej niż trzy godziny – wynika z raportu opublikowanego w czwartek przez europejskie organizacje konsumenckie.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie