T-Mobile Polska odświeża markę Heyah, stawiając w nowej ofercie na internet i wykorzystanie możliwości nowej sieci transmisyjnej, poinformował członek zarządu operatora Igor Matejov. Operator chce powalczyć o pozycję w segmencie przenoszenia numerów.

"Od początku marca trwa u nas zmiana produktowa, dostosowująca ofertę do klienta i jego wymagań. Dotychczas dostosowywaliśmy ofertę do rodziny, teraz dostosowujemy do potrzeb korzystania z internetu. Transmisja danych jest w centrum zainteresowania klientów" - powiedział Matejov podczas spotkania z dziennikarzami.

Operator wprowadza więc od 20 kwietnia smartfonową ofertę w wariancie na kartę i na abonament. Nowa oferta Heyah to cztery pakiety Smart, których podstawowym elementem są paczki danych do 5 GB.

"Teraz Heyah ma być dla młodych duchem i oferuje cztery pakiety od 9,99 do 29,99 zł miesięcznie. Ma to być najbardziej internetowa oferta, gdyż prawdziwy świat nie istnieje już bez internetu. Coraz większa grupa klientów korzysta przez smartfona głównie z transmisji danych, a głos jest już tylko dodatkiem" - dodał członek zarządu T-Mobile Polska.

Podkreślił, że pakiety danych i usługi internetowe to według badań konsumentów obecnie najważniejszy wskaźnik motywujący do zmiany operatora, a T-Mobile przewidział znaczące bonusy dla przenoszących numer.

"To jest finalne dostosowanie naszej oferty. Wcześniej wprowadziliśmy Jump Family, Internet Family, T-Mobile Na karte/MIX" - przypomniał Matejov.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.