"Na przełomie roku szykujemy odświeżenie oferty W Rodzinie i przypomnienie się klientom. Zakładamy systematyczne działania w tym zakresie, gdyż są to nasi marżowi klienci. Oferta głosowa jest konkurencyjna, wprowadzimy nowe usługi" - powiedział Adaszewski na spotkaniu z dziennikarzami.
Przedstawiciele W Rodzinie wskazali, że obecnie aktywnych jest ok. 80 tys. użytkowników, a jednocześnie wydano aż 500 tys. kart. Większość użytkowników stanowią osoby z grupy wiekowej 50+.
"Liczymy, że dzięki odświeżeniu oferty i nowym usługom uda nam się uaktywnić posiadaczy wydanych kart" - dodał prezes Midasa.
Operatorem marki W Rodzinie jest - należący do grupy Midasa - Centernet.
Midas, należący do telekomunikacyjnej grupy miliardera Zygmunta Solorza-Żaka, chce do końca roku zwiększyć liczbę stacji bazowych do 2,0 tys. z 1,3 tys. obecnie. Cały program inwestycyjny - zakładający zwiększenie liczby stacji do 4,8 tys. w połowie 2016 r. - ma kosztować ponad 1,0 mld zł. W skład Grupy Midas wchodzą m.in. spółki Centernet, Mobyland i Aero2.