Reklama

Szukasz w pracy? Internet może ci pomóc lub… przeszkodzić

Udostępnij coś… branżowego Załóżmy, że zajmujesz się zawodowo kwestiami związanymi np. z wentylacją i klimatyzacją. Masz swój profil na Facebooku i na forum WentPro. Czy ktoś, kto ogląda twoje profile od razu zgadnie czym się zajmujesz? Owszem, dowie się, jeśli napiszesz o swoim wykształceniu, dotychczasowej – choćby krótkiej – karierze, a tematyka twoich postów i udostępnianych grafik będzie wzbudzać skojarzenia z twoim obszarem zainteresowań zawodowych. W budowaniu swojej reputacji zawodowej na fora branżowa warto poświęcić więcej czasu niż na Facebooka czy inne portale, na których dominują treści raczej nie związane z pracą.
Udostępnij coś… branżowego Załóżmy, że zajmujesz się zawodowo kwestiami związanymi np. z wentylacją i klimatyzacją. Masz swój profil na Facebooku i na forum WentPro. Czy ktoś, kto ogląda twoje profile od razu zgadnie czym się zajmujesz? Owszem, dowie się, jeśli napiszesz o swoim wykształceniu, dotychczasowej – choćby krótkiej – karierze, a tematyka twoich postów i udostępnianych grafik będzie wzbudzać skojarzenia z twoim obszarem zainteresowań zawodowych. W budowaniu swojej reputacji zawodowej na fora branżowa warto poświęcić więcej czasu niż na Facebooka czy inne portale, na których dominują treści raczej nie związane z pracą. / ShutterStock
Jak cię widzą (w sieci), tak cię piszą. Zanim zaczniesz szukać pracy, zadbaj o to, by twoje nazwisko pracowało na ciebie i było dobrą wizytówką. Poniżej przedstawiamy zasady zyskiwania reputacji zawodowej w erze social media.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Hubert Rabiega

Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej