statystyki

O czym zapominają firmy w umowach outsourcingu

autor: Piotr Sękalski20.10.2015, 09:38; Aktualizacja: 20.10.2015, 09:43
pracownik, praca

Decydując się na outsourcing, trzeba mieć świadomość, że nie jest on lekiem na wszystkie choroby trapiące przedsiębiorcę i może być wdrożony dopiero po dokładnym rozważeniu jego opłacalności w działalności danego przedsiębiorcy, a także po rzetelnym zbadaniu rynku i występujących tam podmiotów świadczących tego typu usługi. Oźródło: ShutterStock

Częstym błędem jest korzystanie z szablonowych wzorców kontraktów, w efekcie przedsiębiorcy nie precyzują istotnych warunków świadczenia usług. Pomijane są też w kontraktach kwestie powierzania danych osobowych.

W czasach wszechobecnej optymalizacji i dążenia do redukcji kosztów pracy coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na skorzystanie z pomocy wyspecjalizowanych podmiotów świadczących usługi outsourcingu. Rozwiązanie to, w oczywisty sposób sprzyjające rozwojowi własnego biznesu, niesie jednak ze sobą istotne problemy, z których istnienia w chwili zawierania umowy podmioty nie zawsze zdają sobie sprawę.


Pozostało jeszcze 92% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane