Polscy szefowie... nie potrafią kierować pracownikami?

02.07.2014, 12:45; Aktualizacja: 02.07.2014, 12:47
szef, praca, spotkanie

Z raportu firmy doradczej Deloitte wynika, że po kryzysie gospodarczym na stanowiskach kierowniczych nie wystarczy już wiedza pozwalająca na osiąganie celów finansowych.źródło: ShutterStock

Z raportu firmy doradczej Deloitte wynika, że po kryzysie gospodarczym na stanowiskach kierowniczych nie wystarczy już wiedza pozwalająca na osiąganie celów finansowych. Obecnie potrzebna jest też umiejętność kierowania ludźmi i współpraca firmy z otoczeniem, w którym działa.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:IAR
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (4)

  • czarny(2014-07-03 08:39) Zgłoś naruszenie 00

    Polscy pracodawcy potrafią jedynie szykanować i znęcać się nad pracownikami, a swój zakład pracy traktują jak prywatny folwark.

    Odpowiedz
  • 30% pynsyji idzie na zus.us w komin(2014-07-03 09:59) Zgłoś naruszenie 00

    nie trzeba robić raport€ow
    aby stwierdzić że tak jest
    także w budżetówce - gdzie szef
    jest derektorem...

    Odpowiedz
  • MoJe(2014-07-03 11:49) Zgłoś naruszenie 00

    Wiekopomne "odkrycie" Deloitte! Któż by przypuszczał, że polskim menedżerom brakuje umiejętności kierowania ludźmi?;-)

    Odpowiedz
  • bezrobotny(2014-07-04 10:25) Zgłoś naruszenie 00

    Ech, tak się złożyło, że od początku roku jestem bezrobotny i pomimo usilnych starań nie mogę znaleźć pracy. Wcześniej pracowałem w Polsce, ale u szwedzkiego pracodawcy jako dyrektor oddziału. Powiem tak, zderzenie z polskimi pracodawcami i managerami w trakcie rozmów o pracę było małym szokiem. No bo jak to, żeby pytać o możliwość rozwoju w firmie i podnoszenie swoich kwalifikacji? Po jednej z takich rozmów usłyszałem, że spełniam kryteria pracodawcy, ale oni mają wrażenie, że ja popracuję jedynie kilka miesięcy i odejdę. To po co bym aplikował??
    Kolejny z potencjalnych pracodawców - jedna z największych polskich firm informatycznych. Manager na moje pytania o rozwój, możliwości awansu, o atmosferę w pracy i co czyni z ich firmy dobrego pracodawcę to się spocił, jakby sam był kandydatem. Niepojęte. W Polsce widzę najlepiej przyjąć pracę, najlepiej za małe wynagrodzenie, pracować jak najlepiej się może i nic więcej. O nic nie pytać, nic nie wymagać. Także potwierdzam tezy zawarte w artykule i nie dziwię się, że Polskie firmy mają problem ze znalezieniem specjalistów. Kochani koledzy managerowie, więcej szkoleń z umiejętności miękkich i empatii.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane