statystyki

Zgłoszenia do służby cywilnej od stycznia do końca maja

22.01.2020, 06:01; Aktualizacja: 22.01.2020, 08:12
Jeden z pracowników administracji rządowej chce ubiegać się o status urzędnika mianowanego. W urzędzie pracuje od dwóch lat.

Jeden z pracowników administracji rządowej chce ubiegać się o status urzędnika mianowanego. W urzędzie pracuje od dwóch lat.źródło: ShutterStock

Jeden z pracowników administracji rządowej chce ubiegać się o status urzędnika mianowanego. W urzędzie pracuje od dwóch lat. Czy w takiej sytuacji może ubiegać się o przystąpienie do postępowania kwalifikacyjnego?

Tak. O uzyskanie mianowania w służbie cywilnej może ubiegać się osoba, która m.in. jest jej pracownikiem; ma tytuł zawodowy magistra lub równorzędny; zna co najmniej jeden język obcy spośród języków roboczych Unii Europejskiej lub jeden z następujących: arabski, białoruski, chiński, islandzki, japoński, norweski, rosyjski, ukraiński; jest żołnierzem rezerwy lub nie podlega powszechnemu obowiązkowi obrony i wreszcie ma co najmniej trzyletni staż pracy w służbie cywilnej.


Pozostało jeszcze 62% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane