Nowe prawo stwarza duże pole do interpretacji dla instytucji finansowych. Czy konsumenci na tym stracą?

01.05.2016, 10:30
rachunki-komputer-para

17 kwietnia br. weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wprowadza ona wiele zmian dotyczących ochrony konsumentów, m.in. przed misselingiem.źródło: ShutterStock

Nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów wprowadza zmiany dla instytucji finansowych. Może pośrednio wpływać na ponoszone przez nie koszty, czym budzi kontrowersje. Ponadto prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zyskuje dostęp do tajemnicy bankowej.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Informacja prasowa
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane