statystyki

Cena za bilet lotniczy już nas nie zdziwi

autor: Danuta Pawłowska21.03.2014, 07:25; Aktualizacja: 21.03.2014, 09:26
samolot czas

Nowe prawo oznacza większą świadomość klientów przy zawieraniu umów, ujednolicenie przepisów i pełniejsze korzystanie z praw konsumentówźródło: ShutterStock

Kilka miesięcy temu kupowałem bilet lotniczy w jednej z tanich linii. Nie zauważyłem, że przewoźnik sprytnie pozaznaczał dodatkowe opcje i nie zrezygnowałem z nich. To zaważyło oczywiście na tym, że ostateczna cena biletu była znacząco wyższa. Kilka dni temu znów chciałem zrobić rezerwację, ale byłem już czujny, zauważyłem jednak, że linia zmodyfikowała formularz i nie naciąga klientów na ukryte koszty. Czy coś się zmieniło w przepisach? – pyta pan Tomasz.

Wygląda na to, że linia lotnicza, z której usług korzystał nasz czytelnik, wyprzedziła zmiany, które nas czekają i już zastosowała się do nowych, korzystniejszych dla klientów przepisów. W czerwcu wejdzie bowiem w życie nowa ustawa o prawach konsumenckich. W ramach dostosowywania krajowych przepisów do rozwiązań unijnych czeka nas wzmocnienie praw konsumentów i szerszy dostęp do informacji.


Pozostało jeszcze 86% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane