Abonent musi mieć czas na przeczytanie umowy

autor: Iwona Łoboda16.11.2011, 06:25; Aktualizacja: 16.11.2011, 08:43
SMS-y, telefony Fot. Shutterstock

SMS-y, telefony Fot. Shutterstockźródło: ShutterStock

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął z dostawcami usług telekomunikacyjnych rozmowy, których celem jest wypracowanie standardów umów tak, by były bardziej przejrzyste, czytelne i dostępne dla klientów. Do urzędu zaczęły już wpływać stanowiska instytucji reprezentujących środowisko dostawców.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • B.Stachowiak(2011-11-30 11:10) Zgłoś naruszenie 00

    Zawarłem z operatorem "INEA" promocyjną umowę na usługę związaną z dostępem do kablowej sieci internetowej na 1 rok - nie czytając milimetrowymi literkami opisanego regulaminu usługi ,mam 83 lata - wypowiadając umowę po14 miesiącach okazało się że nie w terminie i umowa samoczynnie przdłużyła się o następny rok co wiąże się koniecznościa zapłacenia kary {316 PLN} .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Poradnik konsumenta

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj

Polecane