E-commerce: Więcej danych oznacza bardziej spersonalizowane usługi

autor: Tomasz Jurczak11.09.2015, 06:00; Aktualizacja: 11.09.2015, 09:57
Michał Kramarz, Google Polska

Michał Kramarz, Google Polskaźródło: Materiały Prasowe

Wielu użytkowników uważa, ze są inwigilowani, bo za tym, co robią w sieci, podąża stargetowana reklama. Ale to nie wymaga podawania żadnych danych osobowych, wystarczy, że ktoś anonimowo odwiedził daną stronę internetową, która zostawiła w jego komputerze plik cookie. Kolejna rzecz, to agregacja danych. Dla większości sklepów czy innych firm reklamujących się w sieci, dużo ważniejsze są typy zachowań, a nie dane konkretnych osób - uważa Michał Kramarz z Google Polska. 

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Ja(2015-09-11 09:03) Zgłoś naruszenie 00

    mógłby ktoś wymyślić polskie odpowiedniki anglojęzycznych zapożyczeń bo ile można czytać taki bełkot

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane