Gdy ktoś pierwszy raz słyszy nazwę Excellence, nie kojarzy jej z przemysłem spożywczym. A to polski producent syropów, który odnosi sukcesy nie tylko w kraju, lecz także za granicą.
Butelki syropów owocowych mają to do siebie, że często są lepkie. Od kropel, które zostają na opakowaniach po nalaniu syropu do szklanki. Tak jednak nie jest w przypadku Excellence. Tutaj pod nakrętką kryje się specjalna blokada z plastiku, która temu zapobiega. Detal, ale pomysłowy. Być może przywiązanie do takich drobnostek sprawiło, że przedsiębiorstwo idzie obecnie przez rynek napojów jak burza.
Firma jest mało znana, bo do tej pory nie komunikowała na szeroką skalę swojego brandu. Specjalizowała się bowiem w produkcji syropów pod markami własnymi sieci handlowych. W efekcie wykosiła największych graczy z tego segmentu, zdobywając w nim 80-proc. udział.
Pozostało
91%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama