Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

BrandZ 2014: Coca-Cola, Apple czy Google? Oto najcenniejsze marki na świecie

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Miejsce 10. Amazon Wartość marki: 64,255 mln dolarów Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41% Pozycja w poprzednim rankingu: 14 Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu.
Miejsce 10. Amazon Wartość marki: 64,255 mln dolarów Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41% Pozycja w poprzednim rankingu: 14 Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu. / Bloomberg
Reklama

Komentarze

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
    Reklama
    Reklama

    Zobacz więcej