Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

BrandZ 2014: Coca-Cola, Apple czy Google? Oto najcenniejsze marki na świecie

Miejsce 10. Amazon Wartość marki: 64,255 mln dolarów Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41% Pozycja w poprzednim rankingu: 14 Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu.
Miejsce 10. Amazon Wartość marki: 64,255 mln dolarów Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41% Pozycja w poprzednim rankingu: 14 Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu. / Bloomberg

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Daniel Maikowski

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej