Reklama

BrandZ 2014: Coca-Cola, Apple czy Google? Oto najcenniejsze marki na świecie

Miejsce 10. Amazon Wartość marki: 64,255 mln dolarów Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41% Pozycja w poprzednim rankingu: 14 Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu.
Miejsce 10. Amazon Wartość marki: 64,255 mln dolarów Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41% Pozycja w poprzednim rankingu: 14 Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu. / Bloomberg
Ośrodek badawczy Millward Brown przygotował najnowszą edycję prestiżowego rankingu BrandZ, który prezentuje 100 najcenniejszych marek na świecie. W tym roku obyło się bez większych sensacji, choć przetasowanie na pozycji lidera rankingu można uznać za pewną niespodziankę. Co ciekawe, łączna wartość wszystkich marek z TOP100 podwoiła się od czasu opublikowania pierwszego rankingu i wynosi obecnie ponad 2,9 bln dolarów. Prezentujemy dziesięciu zwycięzców tegorocznej edycji BrandZ.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Daniel Maikowski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej