statystyki

Bank DnB Nord cofa warunki kredytów. Klienci kontratakują

autor: Małgorzata Kwiatkowska, Patrycja Otto24.02.2015, 07:58; Aktualizacja: 24.02.2015, 08:47
kredyty-rachunki-pieniądze

W Federacji Konsumentów usłyszeliśmy, że już od kilku dni na Konsumenckie Centrum E-porad napływają liczne zapytania od klientów DnB Nord.źródło: ShutterStock

Do organizacji i rzeczników konsumentów masowo trafiają zapytania w sprawie działań banku, który cofa promocyjne warunki kredytu, grożąc tym samym podniesieniem raty pożyczki

W Federacji Konsumentów usłyszeliśmy, że już od kilku dni na Konsumenckie Centrum E-porad napływają liczne zapytania od klientów DnB Nord. Klienci chcą wiedzieć, czy postępowanie banku jest zgodne z prawem, czy nie narusza ich interesów. Najczęściej chodzi o tę samą sprawę – podniesienie marż z poziomu promocyjnego do tego standardowego określonego w umowie (sprawę opisywaliśmy w DGP 19 lutego). – Na razie zapytania wpływają drogą e-mailową. Doradzamy klientom, by składali oficjalne pisma. Tylko wówczas będziemy mogli zweryfikować skalę problemu oraz zainteresować nim Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – wyjaśnia Izabela Dąbrowska z FK.


Pozostało jeszcze 72% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • konos(2015-02-24 23:45) Zgłoś naruszenie 00

    powstało grupa na FB osób pokrzywdzonych przez Bank
    https://www.facebook.com/groups/1590890124462980/1595319127353413/?notif_t=group_comment_reply

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane