statystyki

Bank DnB Nord cofa warunki kredytów. Klienci kontratakują

autor: Małgorzata Kwiatkowska, Patrycja Otto24.02.2015, 07:58; Aktualizacja: 24.02.2015, 08:47
kredyty-rachunki-pieniądze

W Federacji Konsumentów usłyszeliśmy, że już od kilku dni na Konsumenckie Centrum E-porad napływają liczne zapytania od klientów DnB Nord.źródło: ShutterStock

Do organizacji i rzeczników konsumentów masowo trafiają zapytania w sprawie działań banku, który cofa promocyjne warunki kredytu, grożąc tym samym podniesieniem raty pożyczki

W Federacji Konsumentów usłyszeliśmy, że już od kilku dni na Konsumenckie Centrum E-porad napływają liczne zapytania od klientów DnB Nord. Klienci chcą wiedzieć, czy postępowanie banku jest zgodne z prawem, czy nie narusza ich interesów. Najczęściej chodzi o tę samą sprawę – podniesienie marż z poziomu promocyjnego do tego standardowego określonego w umowie (sprawę opisywaliśmy w DGP 19 lutego). – Na razie zapytania wpływają drogą e-mailową. Doradzamy klientom, by składali oficjalne pisma. Tylko wówczas będziemy mogli zweryfikować skalę problemu oraz zainteresować nim Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – wyjaśnia Izabela Dąbrowska z FK.


Pozostało 72% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • konos(2015-02-24 23:45) Zgłoś naruszenie 00

    powstało grupa na FB osób pokrzywdzonych przez Bank
    https://www.facebook.com/groups/1590890124462980/1595319127353413/?notif_t=group_comment_reply

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane