Wonga.com uruchomiła polską wersję platformy do komunikacji z konsumentami, OpenWonga.com. Na łamach strony pojawią się najważniejsze informacje o samej firmie jak i ciekawe statystyki odnośnie klientów. Wonga informuje również, że chętnie przystąpi do Związku Firm Pożyczkowych, jeśli ten przyjmie kodeks dobrych praktyk brytyjskiej firmy.

"Nadal rozmawiamy z założycielami ZFP, nasze cele są jak najbardziej zbieżne. Nam również zależy na promowaniu dobrych praktyk w branży i zwiększaniu przejrzystości tego rynku, dlatego jako pierwsza firma w Polsce z sektora pozabankowego współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej. Na stronie Openwonga, która dziś została udostępniona konsumentom i dziennikarzom, opublikowaliśmy kodeks postępowania, który stosujemy budując nasz biznes na polskim rynku. Chcielibyśmy, aby tworzący się Związek zaadaptował podobne zasady jako wytyczne postępowania dla firm członkowskich. Byłby to dla nas jeden z powodów przystąpienia do tworzącego się stowarzyszenia" poinformował specjalnie dla gazetaprawna.pl Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający wonga.com w Polsce.

Zaakceptowane wnioski i procent spłaconych pożyczek / Media

Wonga.com „od kuchni”

Wonga.com uruchamia polską wersję platformy do komunikacji z konsumentami, OpenWonga.com. Na łamach strony pojawią się najważniejsze informacje dotyczące tej jednej z najszybciej rozwijających się firm technologiczno-finansowych na świecie. Oprócz aktualnych liczb i faktów użytkownicy znajdą tam poszerzone analizy i wypowiedzi ekspertów, stanowiska firmy wobec bieżących tematów, a także kodeks postępowania wonga.com na polskim rynku.

OpenWonga.com to uruchomiona w Wielkiej Brytanii w czerwcu 2012 roku specjalna platforma do komunikacji z klientami wonga.com, dziennikarzami, blogerami i liderami opinii. Dzięki stronie firma angażuje się w dialog dotyczący usługi w mediach społecznościowych, dostarcza informacji odnośnie swojego biznesu i stojącej za nim technologii, a także daje głos swoim klientom, zwolennikom, ale i przeciwnikom.